Astaghfirullah… Seorang Wanita Tidak Jadi untuk Bersalin Kerana Takut Dirinya akan Meninggal Dunia… Lalu dia Membiarkan Dirinya Hamil Selama 46 Tahun. Mungkin Akibat Terlalu Sakit, Akhirnya Dia Memutuskan Untuk Melahirkan Bayinya itu. Namun Bayi yang Keluar Membuatkan Mereka yang Melihatnya Melopong..đŸ˜­

Di dunia ini sebenarnya banyak kejadian pelik yang pastinya tak akan pernah kamu bayangkan sebelumnya. Baru-baru ini ada kejadian baru yang jadi heboh di internet kerana kisahnya yang boleh dikatakan sangat pelik dan mengejutkan.

Seorang wanita asal Moroko bernama Zahra Aboutalib mengandung anak pertamanya tahun 1955 lalu. Waktu itu usianya baru 26 tahun, sampai suatu hari ia merasakan sakit perut selama 48 jam. Akhirnya dia di bawa ke hospital terdekat untuk dioperasi melahirkan. Saat itulah dia melihat ada perempuan lain yang meninggal dunia kerana melahirkan, kerana itu Zahra jadi takut mengalami hal yang sama dan akhirnya dia lari dari hospital!

Setelah lari, dia mengalami kesakitan yang luar biasa. Tapi siapa sangka, beberapa hari kemudian rasa sakit itu hilang perlahan. Zahra lalu membiarkan bayi itu tinggal dalam perutnya dan dia melanjutkan hidup seperti biasa dan tidak ingin punya anak lagi. Akhirnya dia memilih untuk mengadopsi 3 orang anak

46 tahun berlalu sejak saat itu, di usianya yang sudah menginjak 75 tahun, rasa sakit itu tiba-tiba datang lagi. Akhirnya anak laki-lakinya membawa Zahra ke dokter.

Professor Taibi Ouazzani mengira ada tumor di dalam kandungan Zahra dan akhirnya melakukan scan untuk memastikan. Setelah discan, hasilnya menunjukkan adanya benda asing yang ukurannya sangat besar di dalam perutnya. Setelah diperiksa lebih lanjut, baru diketahui kalau itu adalah bayi yang tidak dilahirkan oleh Zahra.

Akhirnya Zahra harus tetap dioperasi untuk mengambil bayi yang sudah menjadi benda yang asing ini. Operasi ini dinilai sangat berbahaya, untungnya operasi ini berjalan lancar.

Bayi di dalam perut Zahra itu sudah meninggal dan berhasil dikeluarkan. Namun dia sudah mengeras dan jadi seperti batu! Waktu diukur, panjangnya 41 cm, memang ukuran bayi tapi ngeri sangat!

AKIBAT Suami Tak Tahan Melihat Isterinya Pakai Jubah Nipis Melekat Di Tubuh, Lihat Apa Terjadi Kepada Wanita itu.. !!

AKIBAT Suami Tak Tahan Melihat Isterinya Pakai Jubah Nipis Melekat Di Tubuh, Lihat Apa Terjadi Kepada Wanita itu.. !!

Berlaku Pertelingkahan Sepasang suami isteri atas dasar jubbah yang dipakai isterinya itu tidak menepati syariat Islam yang akhirnya berakhir dengan kekasaran apabila si isteri di tumbuk di muka dan di pukul dengan penyangkut baju hingga cedera ditubuh.

Kejadian ini beraku di rumah kedua orang pasangan terbabit di Setapak kira-kira jam 8.30 malam kelmarin, ketika kedua-duanya sedang bersiap untuk sebuah acara makan malam.

Menurut dari salah satu sumber, sebelum kejadian tersebut si suami mengajak isterinya untuk pergi ke sebuah acara makan malam anjuran pihak syarikat tempat si suami bekerja, namun apabila si isteri tersebut cuba mengenakan sehalai jubbah,lelaki terbabit meminta menukar kepada pakaian lain.

Si suami berpendapat jubbah yang cuba dipakai isterinya terlalu ketat dengan kain melekat pada tubuh. Jadi secara dasarnya ia dikategorikan tidak menutup aurat dan tidak menepati syariat Islam.

Bagaimanapun si isteri tersebut enggan menukar pakaian itu kerana berpendapat jubbah yang dipakainya biasa-biasa sahaja dan sudah cukup untuk menutup aurat, katanya suaminya ketika dhubungi semalam.

Sumber itu berkata pasangan terbabit hanya bermula dengan perang mulut si suami akhirnya gagal mengawal kemarahan lalu menumbuk muka isterinya berkali-kali.

Tidak pula cukup dengan itu dia turut terus memukul badan mangsa dengan penyaku baju hingga wanita itu tercedera di mulut dan lebam di seluruh badan .

Mangsa yang cedera terus mendapat rawatan di klinik berhampiran sebelum membuat laporan polis mengenai kejadian yang berlaku itu di Balai Polis Setapak.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*